sobota 13. prosince 2008

Thank you for the music!

Dneska jsem se nevyspala(ironie). Spala jsem totiž jen do 11, pak mě tatík nelítostně vzbudil :-D
Snídat jsem poněkud nestihla, takže jsem přímo obědvala jakýsi vývar a pizzu(made by mrazák). Následně jsem si sedla k compu...
Původně jsme chtěli jít na jarmark. Pak jsme se ale rozmysleli, a že půjdeme jenom k babi. Bohužel byly přítomny i mé sestřenice, a tak jsem byla (já chudák) uzurpována asi hodinu.
A uklidila jsem si stůl, to je pokrok. Ještě doutírám prach a bude to OK.
A TOTÁLNĚ jsem se zabouchla do dvou věcí. Vlastně tří. Do písničky Island Sun od skupiny CLOU, pak do banánů(ale to se o mně všeobecně vlastně ví už dávno)a do knížky Blonďatá Kerolajn od Ivony Březinové.
A vůbec.
Caroline:-*

2 komentáře:

♥Natynek♥ řekl(a)...

Ahoj,chcela by som byť aj nadalej tvojim SBénkom,tak si ťa už prepíšem a mimochodom mám aj ja web na blogspot.com,takže ked chceš je to taký web na zabavenie atťď pomaly tam presúvam také články ktoré chcem už presťahovať atď.takže ten moj blog na blogspot com je : www.natynek.blogspot.com
diky a ked by si chcela sa plosim zapoj do bleskovky OKI?a diky že budeš so mnou aj nadalej SBénko,tvoja Nataška!
Paa...a ozvy sa namojom blogu,je jedno na ktorom:-) tak už to tu nebudem preťahovať pá...

Anonymní řekl(a)...

jo...ta knížka byla úúúžas...:) ae SLADKÉ LŽI A HOŘKÉ PRAVDY ty byly upé BeSt!!

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.