úterý 23. prosince 2008

Hlídejte přede mnou bramborový salát :-D

Pořád tomu nemůžu uvěřit. Vánoce - už zítra! Je to takový.. divný pocit :-D Ach, jak já se těším na bramborový salát. Já se zase jednou "přepapám" :-D

Jenom ten kapr, to bude horší. Já a rybičky... si moc nerozumíme no. A přitom bych je měla jíst, protože mám blbou štítnou žlázu... :-( Ale já ještě matinku přemluvím, aby mi udělala řízek :-D Ostatně, jako každý rok. Vždycky máti prohlásí, že "letos už bude jenom kapr", ale stejně to zatím od mých asi 4 let vždycky bylo obojí. Jako řízeček i kapříček :-D

Jinak dneska jsem se zase vyspala. Do 10. Ach, to je život. Jak luxusní. Poněkud horší je ale představa, že budu muset o prázdninách ještě napsat velkou slohovku... No ale už vím jak to začnu, tak to snad nějak sesmolím.

A mimochodem, před chvílí u nás chvíli sněžilo (:-D Krásná věta). Teda první to byl sníh, potom sněhové krupky a potom pořádné krupobití se sněhem. Teďka to trochu ustálo, ale mohlo by ještě přisněžit. Aby se mohlo chodit lyžovat/od našeho baráku je to jen cca 2 km ke svahu :-D/.

Zatím se mějte, a přeju Vám hezké Vánoce :-) I Vánoční svátky. A hlavně kopu bramborovýho salátu :-D

Vaše *CaRoLiNe* so big lover of potato salad :-D

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Panečku, co já bych dala za to,aby u nás napad sníh.Ani ne kvůli lyžování(sem pasivní sportovec:)) ale už kvůli těm bílejm vánocům.Můj bramborovej salát je naprosto ubráněnej před celou rodinkou, neboť mi mamka řekla,ať si ho solí a pepřem ochutím dle potřeby,poslechla sem a teď ho nikdo jíst nechce(krom měxD) protože je přepepřenej a přesolenej.A od tebe taky,naše lednička se ani na 4 hodiny přetlakovala a nechce nás pustit dovnitř.Takže čekám než přijde ten osudný okamžik, kdy se konečně otevře...

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.