čtvrtek 11. prosince 2008

Pro Káju, Kikin :-D Aneb story o Klárčiném sexy bráškovi :-D

Zazvonil budík. Vstala jsem. Šla jsem do školy. Normální ráno. Prostě. I výtvarka, docela se mi dařilo. Oběd byl lepšejší :-D Seděla jsem jen s Klári a měli jsme zajímavou konverzaci :-D Když mi později odlítla masová koule z talíře, tak jsme se neubránily smíchu. :-D

Po obědě se šlo nakupovat, KONEČNĚ jsem dokoupila všechny potřebné dárky. A znovu budu nakupovat až na příští Vánoce, kašlu na všechny :-P. Když už jsem měla "cálnutou" i strašně mooc voňavou voňavku do které jsem se teď zabouchla takže ji budu jen s těžkým srdcem dávat kámošce, šlo se na nádraží s Klárčinou hláškou že: "Busy jezdí každých deset minut." Nejely. Původně jsme chtěly jít až ke Kláře dom 10 km, pak jsme měly v plánu jet do Zubří a odtamad "jenom" 6 km... A nakonec jsme zjistily, že do Zašové jede i bus co jede do Lešné :-D Takže se šlo nakonec jenom 1,5 km od zastávky :-D

U Klárči byla sranda. Prostě super. Dokonce jsem získala podepsaný papírek "Pro Káju, Kikin ♥" od jejího "sexy" (ironie :-D) 11ti letého brášky. Teda, napsal to až pod hrozbou, že mu Klárča jinak dá pusu :-D Prý už mě nechce nikdy vidět. :-D

Už jsem si přečetla všechny předměty na zítra... Tak se mějte, jdu dělat něco střeleného :-D :-D
(nás střelených, je málo)

Caroline:-*

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Kajuš to bylo vážně good :D s těma busama :D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.