pondělí 29. prosince 2008

I'm so IN LOVE, lucky, lovely? ♥

Dnešek byl bezpochyby žůžozní. Vstávala jsem o čtvrt na 10, zapnula comp a hrála :-D No, nějak se vyblbnout musím no :-D

Oběd jsem začala ohřívat až ve 2 /asi hoďku po tom co bratr vstal/(rodiče nebyli doma :-D) - ovocné knedlíky(švestkové) a vločková polívka. Mňamka :-)

Odpoledne jsem... chvílemi zběžně uklízela, a jinak poslouchala soundract k filmu Mamma mia!. Ach, já ten film nikdy nepřestanu milovat :-)

Jo a taky jsem napsala velkou slohovku. Nebojte se :-D (nebo spíš bojte se :-D), za chvíli ji zveřejním. A taky jsem... smrkala:-D. Jo. Mám "rybu" (překlad - rýmu) jak prase.

I přes tu rýmu jsem ale ještě před chvílí byla na bazéně. Žůůůžo :-) Bylo tam strašně moc známých lidí - na tobogáně bratr se spolužáky(♥), u skokánků mí infantilní spolužáci, bratrovo spolužačky.... :-D Prostě ♥ ♥ ♥. Víc to tady vypisovat nebudu, ještě by si to někdo kdo nemá přečet :-D

Nejlepší ale bylo, když jsem stála v řadě na tobogán(v předvoji s bratrem a jeho kámošema) a už u toho "koryta" postávali asi 3 jakýsi kluci(teda, žádní krasavci :-D). Měli zase (jako tenkrát ti úchyláci, když jsem šla na bazén s Ivčou (pojedeme trojku?:-D)) takové debilní řeči - "Pojedeš s náma?" atd... ale sklaplo jim(a tak udiveně se podívali :-D) když se se mnou začali bavit "ti tři" (brácha + jeho spolužák + jeho spolužák :-D). Alespoň byl pokoj :-D

Zkrátka a dobře vymazlený den. Omlouvám se, že tenhle článek je tak nesrozumitelný, ale já kvůli ♥ nemůžu ani psát :-D

Car♥line♥so in love girl♥

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.