čtvrtek 25. prosince 2008

When I don't have a time :-D

Čauky :-)
Dneska jen v rychlosti, nemám moc času, za chvíli začne Anděl Páně(:-D já vím že je to kravina, ale stejně se budu dívat) a hned potom dávají Pretty Woman, na kterou se fakt těším, takže teď mám asi jenom půl hoďky a ještě toho chci na compu hodně stihnout :-)

Takže jen to nejpodstatnější. Vánoce byly SUPER. Fakt. Dostala jsem toho spousta, stejně jako dneska u babi(my slavíme Vánoce na 3x: doma, u jedné babi a u druhé babi, a u všech dostáváme dárky :-D), až to bude "kompletní" (tzn. až se vrátíme od druhé babi :-D) napíšu, co jsem dostala :-).

Dneska jsem dočetla knížku, kterou jsem dostala na Vánoce(Cathy Hopkinsová - Holčičí tajnosti). Nenávidím se :-D Já to hned všechno přečtu... a pak zase nemám co dělat :-D. Téměř celý den jsme byli u babi, kde byla i moje "velice oblíbená" sestřenice(no... vlastně byly moje 2 sestřenice)a byla jsem mučena. Zase. Já vím, jsem chudák.

A přežrala jsem se bramborovýho salátu. A za zády mi bliká výzdoba mého pokoje. Asi si to vyfotím. A voním Chupachupskou. A stačí :-)

Caroline*so in love girl

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

já tu pohádku(anděl páně)moc nemusím,ale stejně se na ni vždycky dívu pač mi přijde vtipná:-Dnejlepší je Bartoška:-D:-Dužij si vánoce:-*AHOJ

Anonymní řekl(a)...

Anděl páně je skvělej film/pohádka:)Můj skoro nejoblíbenější,co dávaj na vánoce.

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.