neděle 21. prosince 2008

This is... the life!

....Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady, Coca-colu si vychutnééééééééj! :-D...
Ááách... Budík nezvoní, nikdo mě nebudí a já si můžu vyspávat... až do půl 11... áách :-D

Nemusím se stresovat, že mi ujede bus, v pyžamu můžu být klidně až do relativně brzkého oběda... (ve škole jím obvykle až o půl 2!)

Už potřetí si můžu v klidu přečíst mojí oblíbenou "pasáž" z boží knížky Andělé noci (Lenka Lanczová)... a nikdo mě neruší!

Sice musím napsat velkou slohovku, ale vím, že je ještě 14 dní prááázdnin. Ach, jak krásný pocit je to :-D.

Nemusím se jak blbeček šprtat slovíčka, cpát si do hlavy debilní zemák nebo smradlavou biolu.

Můžu mít husoidní náladu celý den a učitelé si ze mě nebudou klepat na čelo(teda až kromě mojí matinky - učitelky :-D)

A už zase se vykecávám... A přitom by stačilo jen napsat: TO JE ŽIVOT! :-)

Carol*so happy girl

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

:-Djj vánoce jsou prostě super:-)

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.