úterý 9. prosince 2008

I love you :-*

Dneska jsem se měla prostě dobře. První hodinu občanky jsme téměř celou prodiskutovali(místo třídnické hodiny), v chemii jsem se nudila o něco míň než jindy.

Angličtinu jsme měli spojenou a byla sranda. V mluvinici jsme sice psali písemku, ale já měla TOTÁLNĚ dokonalý mini-taháček od kámošky :-D. O:-)

Matika fajn, učitelka byla fajn, všechno bylo fajn. Byla sranda - dokonce s učitelkou, nikdy předtím bych neřekla, že to "jde".

A v zemáku mě vyzkoušela. (Nevyplácí se být 9. v abecedě, když je 9...) :-D Z orientace. Mám dvoju, s odřenýma ušima, ale já jsem spokojená. Učila jsem se to totiž naposledy před měsícem a to ne úplně :-D

Bridž mi odpadl. Další skvělá zpráva :-)

Oběd se dal. Přesněji řečeno, super.(♥ ♥ ♥=řekla jsem si, že už nebudu používat LOVE :-D). Následně jsem s bratrem "lehce" běžela na autobus, ale bratr pořád: "však je čaaas..." :-D

Mějte se... fanfárově :-D

Carol:-*

A jdu uklidit ten pokoj... :-) teď už ale fakt jako :-D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

To sem na tebe upřímně zvědavá :D

Anonymní řekl(a)...

schvalne kajuus..:D jesi to ukliidis..ale asi ju...:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.