středa 3. prosince 2008

Já nemůžu :-D

Ahoj děti :-D

Já tenhle pozdrav tak neskutečně miluju :-D Tak za chvilku za sebou budu mít další den. Teda až po baletu :-)

Ráno jsem se vykašlala na snídaňu a rači jsem si přispala. O čtvrt hoďky. V buse jsem ale i tak usínala :-D První hodinu byla písemka z fyziky, celkem v poho(část jsem opsala :-D), nemusela bych mít nic hrozného :-) Pak sloh a nuda, tělák a "prrríšerná" úča, písemka z dějáku. To jsem si zahrála na hodnou spolužačku a celé třídě okopírovala tahák - rodokmen jakýsich přemyslovců, takže celá třída vesele opisovala a mně každý po písemce děkoval, že jsem hodná :-D Ale já to stejně věděla :-D No a nakonec ajina. Docela v poho.

"What's in the picture, Carol? What do you think?" "Um... Is it an "space-aeroplane?" a výbuchy smíchu potom, co mi prozradil, jak se správně řekne raketoplán :-D

Na obědě mi přišlo, že si mé milé kamarádky Teri a Janča taky zahrály na Chucka Norrise, když mě potom, co dojedly opustily, a nepočkaly, takže si ke mně přisedli 3 maturanti, kteří měli strašnou srandu z toho, že tam tak sedím a jím. A brali mi banán :-D. Ale dobrou chuť mi popřáli... asi třikrát :-D No každopádně jsem byla rudá jak růže :-D

No nic, já valím na balet, děti, mějte se hezky...
MILUJTE SE A MNOŽTE SE :-D :-D
ale to už jsem říkala... Tak rači:
BUĎTE HODNÍ, AŤ VÁS V PÁTEK NEUNESE ČERT!!
:-D

Caroline*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.