čtvrtek 4. prosince 2008

Luxůůůs :-P

Děti moje chlupaté :-D
Né sorry, já vím, že jsem pořádně CRAZY :-D

Už bude pátek, heč heč. A my stejně jako celý týden (kromě pondělka) budem' mít 5 hodin, heč heč :-P Zítra nebudeme mít fyziku :-)

Každopádně, dnešek utekl strašně rychle. Dokonce i vyučování.

Přesto, že jsme měli psát písemku z čéjiny (na skloňování toho fuj fuj JENŽ), tak na to jaksi pozapomněla. Né, že by mi to vadilo... Ale stejně už jsem měla tahák :-D Teda jako Gabi mi ho dala jako odměnu za včerejší hromadné kopírování mojí učebnice a následné rozdávání celé mojí třídě nenápadný taháček :-D Opravdu geniálně udělané, thanx Gabi.

V matice jsem skoro zdechla nudou a usnula, v zemáku pak totéž. Ale v zemáku jsem měla kromě toho ještě chuť říct naší učitelce konečně od plic, co si o ní myslím. Udržela jsem se. Ale je to kráva, to jo O:-) Chéémijá nám odpadla a tak jsme dvouhodinovkou výtvarky ukončili naše trápení. Před výtvarkou neskutečný buchec s Dájou a otravování naší Mrkve :-D

Na oběd byl banán. A sojové nudličky se švestkami a kukuřicí. Mňam. A k tomu jakési špecle, bylo to něco jako těstoviny. Moc dobrý. No jasně, je to šílená kombinace, ale tohle já prostě MILUJU.

Po obědě jsem vzala Dajuš a Sášku do města. Nakoupila jsem pro všechny co jsem chtěla Vánoční dárky. Jsem happy. Chvíli nás doprovázela Sáščiná babička(chtělo se mi Alexu zabít, fakt že jo, na nákupy dárků tahat babi.. :-/), která se ale později společně se Sášou stáhla :-D. Naštěstí :-D

A doma jsem si přečetla Bravo Girl!. A mějte se, děti, já jdu něco dělat. Třeba brouzdat po netu...

Want kiss..?

:-*

*CaRoLiNe*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.