pátek 26. prosince 2008

Hola hola, škola volá...?!

Hola hola! :-D

Tak jak užíváte prázdnin? Já fajně(teda až na povinné návštěvy příbuzných - zrovna zítra jedeme ZASE pryč :-( a na pocit, že musim napsat laborky do chemie/Klaruš se na to vyprdla/ a velkou slohovku). A když o tom tak přemýšlím, tak by takové prázdniny mohly být poněkud... častěji :-)

Jinak momentálně se na mě z vrchu monitoru čučí nová webkamera, otevřený mobil (Samsung X660 V :-)) se zprávou od kámošky(s otázkou co mi přinesl "Ježíšek"), na kterou nejsem dost silná odpovídat(krutě se mi nechce)a balzám na moje věčně rozpraskané rty. Ale to jen tak, kdyby Vás to(což určitě ne)zajímalo. :-D

Dneska jsem spala až do 12. Ne, nekecám ani jsem se nepřepsala... ale prostě mě nikdo nevzbudil. A je hrozná představa, že za 9 dní už zase budu muset vstávat chvilu po 6.... Je to kruté. Celá škola je krutá. Život je krutý. Všechno je kruté :-D... pomalu začínám chápat přezdívku Krutomluva...

A už tenhle článek jdu zveřejnit, beztak už je takhle dost nudný a o ničem. Ale mě prostě DOCHÁZÍ inspirace. No, to bude tím, že momentálně trpím nedostatkem zpráv o blbcích z naší třídy, hádkách se Sáááášou (♀) a NEinteligenci učitelů.

Carol*so in love girl

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj hlasneš pre mňa na:
http://bobie.blog.cz/0812/3-kolo-vvs#komentare
Ďakujem!
Som tam ako ♥Natynek♥
A som twoje Sbénko:-)
www.natynek,blog.cz
diky

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,tvoje články vůbec nejsou nudné!čtu si je velice ráda.Do školy se vůbec netěším jak říkáš to ranní stávání je hrozné!!měj se papík

Anonymní řekl(a)...

Mě to ptaní se na dárky přijde po vánocích jako skvělej způsob navázání komunikace.Vlastně ani ne tak mě, jako všem, kdo se mnou chtějí komunikovat.A už mě fakt nebaví to psát třemistýmu člověku, co sem dostala za blbosti, když vím, že on se ptá jen proto, že se chce pohlubit sám...

Anonymní řekl(a)...

Pak napis na icq...napisu ti o tech nasich "blbích" :D já je miluju :D no.....vis jak to myslim :D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.