úterý 2. prosince 2008

Milujme se a množme se.... :-D

Včera Chucko mánie, dneska jsem to opět já :-)

Nechce se mi uvěřit, že už je úterý v tahu. To tak strašně rychle utíká... Teda jako , že by mi to vadilo, naopak, já školu NENÁVIDÍM, ale jako... s takovou budu za chvíli stařena :-D

Dnešek šel. Přesněji řečeno, bylo to DOST DOBRÝ. Vzhledem k tomu, že 13 lidí chybělo (celkem je nás 31 :-)), tak jsme v chemii nemuseli pořád poslouchat "vtipné" hlášky kluků ze třídy, kteří byli z většiny na vybíjené, v češtině jsme díky nim nepsali písemku - skloňování zájmena jenž, v ajině jsme se dívali na Madagaskar(pitomost, ale na to, že učitel nic jiného neměl, a film nám nepouští ani na Vánoce, tak je to DOST COOL). V matice v celku nuda, ale zase jsme pokecali s učitelkou, a taky jsme jí silou vůle přemluvili, aby nás pustila dřív na oběd. Prostě BALADA.

Bridž celkem ušel. Na večeři jsem si dala rohlík a těstoviny s vajcem. Při učení dějepisu jsem usnula na učebnici, takže mě ještě teď bolí tvář :-)

A proč ten název článku..? :-D Nevím, prostě jsem se tak vesele přihlašovala a najednou mě to napadlo. Tak proto :-D A prdněte si, ale já prostě NEMŮŽU za to, že jsem tak strašně střelená :-P :-)

Caroline*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.