pondělí 15. prosince 2008

Do you have a banana or a chocolate... please?!

Pondělky fakt musel vymyslet nějakej... debil. A nebýt (dneska) hodné "hudebkářky", usnula bych v hodině. To jako FAKT. Pustila nám totiž SHREKOLEDU, takže jsem se mohla v klidu kochat DOKONALÝM dabingem a smát se ŽŮŽOZNÍMU oslíkovi. Mimochodem, cestou z hudebky jsme vedli poněkud zajímavou diskuzi. Prostě každý říkal, jestli si myslí, že má kámoš takhle ty vlasy přirozeně nebo jestli si je geluje :-D

Před (zajisté) nudnou literaturou mě Klaruš zachránila čokoládou. Mléčnou. Milkou. Mňam. :-) Třetí hoďku nám pak matikářka rozdala (TOTÁLNĚ jednoduché) písemky, dostala jsem 1, heč :-P

Děják... byl nudný :-D A biologie taky. A angličtina byla boží. A dneska mám ZASE crazy náladu. Jako fakt. A taky perverzní náladu. = Celou ajinu ale i ostatní hodiny jsem se řehtala hlášce(kterou jsem sama vymyslela:-D). Není tak vtipná, ale já jsem... prostě CRAZY :-D A chcete vědět tu hlášku? Dobře :-D: "Viki je chlupatá a jede." :-D Bože, já nemůžu :-D

Tak se mějte, děťátka, koťátka. A pamatujte:
CHCETE-LI SI ZÍSKAT CAROL, KUPTE JÍ.. BANÁN NEBO ČOKOLÁDU :-D

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

ta cokoskaa byla oriskova ae toe jednoo..:D
a dnesek byl vazne best...:-*

*CaRoLiNe* řekl(a)...

jak pro koho kotě :'(

Anonymní řekl(a)...

OK, těš se na banány v čokoládě :-)

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.