středa 24. prosince 2008

O pouštění kaprů zpět do přehrady

...Každý "normální" člověk si potom co koupí kapra dá nejspíš do vany, a na Štědrý den ho zabije, upeče sní a šmitec.

Naše rodinka... je jiná :-D My si totiž kapry kupujeme 2 - jednoho živého, a jednoho už zabitého. Toho zabitého normálně připravíme a sníme, ale ten živý má.. zajímavější osud.

Dáme ho do vany a 24. ho vezmeme do kýblu a jedeme směr přehrada. Případný led rozsekáme sekyrkou, a následně vypustíme kapra do přehrady. Zvláštní, že? :-) Taťka říká, že mu "dáváme druhou šanci". :-D

Mě osobně to dneska příjde už velice komické, ale když jsem byla já i bratr menší, měli jsme tyhle výlety strašně rádi.

Zvlášť jednou se nám vyvedl, a to, když jsme kýbl s kaprem položili na zamrzlou přehradu a pro něco si ještě šli, přilezla místní číča a začala nám mlsně procházet kolem kapříka, až jsme jí museli docela drsně odhánět :-D Každopádně, malá Kalolínka i malý Ondlášek (to jako já a bratr :-D) z toho měli srandu ještě půl roku.

Letos jsem využila své "husoidnosti", a pojmenovala našeho kapříka Frantík. No, přezdívka se ujala, a dokonce i taťka se s kaprem "loučil" se slovy "Čau Franto". :-D

No, každopádně je to "nezvyklý" zvyk. :-D

A mimochodem, už asi 2 hodiny u nás sněží. Je krásné pozorovat ty poletující vločky a říkat si, že letos Vánoce opravdu nebudou na blátě. Tedy, alespoň v Beskydech ne :-)

Carol*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.