úterý 30. prosince 2008

Lazyyy :-D

Pár slov než odejdu vstříct protivným a nudným kamarádům rodičů a jejich ještě protivnějších "dětí".

Spala jsem dobře. Do 9. V pokoji mám nepořádek jako po výbuchu. Hodlám to dát do pořádku než sem vtrhne matinka. Dostala jsem čokoládu. Mňam. Budu tlustá. Musím si umýt(a vyžehlit) vlasy. A vůbec se mi nechce.

Měla bych si sbalit. Pomoct mamce s děláním štrúdlu. Převlíknout se z pyžama. Dočíst konečně Andělské vodopády, protože je to dokonalá knížka. Ale stejně sedím u compu :-D

Všechno nej nej nej do novýho roku Vám přeju.

Carol:-*

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Já si taky musím káždé ráno žehlit vlasy:-Dužij si sylvestra
ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK=*

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.