čtvrtek 1. ledna 2009

O Silvestru, Lysé Hoře a strašné ospalosti.

Musím říct, že mě ty každoroční silvestry s našimi známými(pořád těmi samými)už opravdu unavují. Je to nuda, děs, hrůza.

Letos to bylo ale jiné. Nedá se říct že lepší... jen jiné :-D V úterý jsme dorazili do Ovy ke známým do TOTÁLNĚ pidi bytu, kde jsme přečkali noc. Teda, vlastně jenom my "děti"(celkem nás bylo 7, z toho 3 malí chlupatí špunti). Usnula jsem asi ve 2 ráno, jelikož stále vyřvávala na plné pecky telka s filmem Chicago, v pokoji kde jsem spala já si "kámoška" psala na ICQ, a jenom s jedním polštářem se mi prostě spí blbě.

Ráno se vyráželo kamsi do Frýdlantu na plánovaný výšlap na Lysou Horu. Cesta byla hrozná. Příšerná. Strmá. Foukal(:-D*"vtip" pochopí jen ti kdo znají mé přijímení) PŘÍŠERNÝ vítr, až to i mě odfukovalo na všechny strany. Kažodpádně, největší "stěr" mi udělal organizátor celé akce, když při závěrečném výšlapu do strmého kopce dlouhého asi 1km a hladkého jako led(takže se po něm prostě NEDALO NORMÁLNĚ chodit)"utekl", společně se všemi, kteří šlapali ve předu. Což o to, kdyby "zdrhnul" a řekl, kde se máme sejít. On mě sice viděl, že se z posledních sil plazím sama nahoru jako blbec, ale stejně nepočkal.

Tak jsem si hezky vylezla na vrchol a začala je "zvesela" hledat. Tak trochu problém nastal, když nebyli(nebo jsem je neviděla)prostě NIKDE. No, ostatně hledejte někoho v šílených zástupech lidí. Asi půl hodinu jsem procházela celý vrch(dokonce už jsem chtěla aji skáknout na Horskou službu), když se na mě štěstí usmálo a já zahlédla jednoho z naší výpravy. Sláva. Celý zbytek "dovolené" jsem pak už s tím jistým "organizátorem" nepromluvila. Ani slovo.

Vrátili jsme se už do jiného obydlí - a sice do OBŘÍHO baráku dalšího známého(angličana, s českou manželkou). Teda, to jsem opravdu jen záviděla. Mít doma bazén se slanou vodou, místnost pro kotel(který půlku té místnosti zabíral)mít větší než je můj pokoj a mít podlahové vytápění, televizi do půlky stěny a automatické rožínání světel... to opravdu nemá každý :-D Patřičtně jsem si tenhle luxus užila.

Ale Silvestr, jako takový, byl teda fakt nic moc. Ani to nestojí za rozepisování. Tak co, jak jste strávili Silvestra vy? Já ještě zhrnu to podstatné:

-jsem utahaná(spát několik dní za sebou cca 5 hodin mi moc neprospívá)
-mám nohy samé modřiny a puchýře(jak jsem padala při výstupu na Lysou)
-přecpaná sladkého
-zklamaná z "oslavy"
(-zamilovaná :-D)

Caroline:-*

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak tyhlepříběhy neznám:DMy sice taky tráíme silvestra dohromady s rodinkou a pár rodinejma známejma,ale jsme tam všichni v rozmezí věku 12-18,takže není problém.Jak vypadaj chlupatý děcka?:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.