pondělí 26. ledna 2009

Pondělí, 26. ledna

Ráno začalo obvykle nudně. V litošce jsem básničku odvykládala(a jen jednou jsem se zadrhla) celkem bez problémů, akorát že nevím co mi dá za známku. Řekne to nejspíš zítra. Doufám, že to trojka nebude :D.

Celou třídu ale probudila poslední hodina, kdy jsme měli spojenou ájinu (né s našim angličtinářem, ale s jejich ježibabou :D) a pouštěli jsme si film. Pí profesorka nám pustila nějaký film s Reese Winterspoon(? píše se to tak? :D), který mě sice docela zaujal, jenomže spolužáky evidentně ne, a tak vzduchem létaly slupky od pomeranče, mikiny a nevím co ještě.

...Luboš dal Božce "sádru"(vyrobenou z papíru) na pohlavní orgány (což je její roh :D), Klára si celou hodinu psala s dvojčatama a s Terkou, Mike se smál jako když se "bulatý kulá ze schodů" a celkově byl ve třídě pořádnej rambajs. Učitelka ale v klidu seděla a nenechala se rušit od jistě výtečného filmu.

A v ZAVu se mi MIMOŘÁDNĚ dařilo. Postup 38, ale to ani není to hlavní. To lepší je, že už jsem se přehoupla přes 2ooo cvičení - přesněji řečeno mám cvíčo 2oo4. Paráda :D

A v baletu jsem se vyčerpala. Ostatně, jako obvykle. A doma jsem si dala špeko salát :D(vlašský salát :D). Ale bylo krásné to jíst a vědět, že jsem to v baletu vycvičila :)

A narazila jsem si... ehm.. holeň(? :D). Ve škole jsem si totiž neuvědomila (při snažení přeskočit, jak to dělávám každý den, židle a hnát se na oběd), že mám ty jeansy, které nejsou tak "pružné" :D....bolelo to... :D

*CaRoLiNe*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.