úterý 13. ledna 2009

GREAT Monday :-)

Už ráno začalo docela slibně. Nebylo tak strašlivě kruté, jako jindy ♥.

V hudebce jsem se dozvěděla, že Presley vypadal příšerně. A že zemřel příííliš brzy. Ale na druhou stranu na písničku "Jestrdééééj..."... málo která písnička má :-) Snad jen ty od The Last Goodnight, Linkin Park a My Chemical Romance :-) :-)

Před literaturou lítalo vzduchem snad všechno - kozy, králící(*Božena a kámoščin králíček :-D), nože(jeden mě zasáhl), prupisky(opět směrované na mou osobu), pastelky(zase na mě :-D) a nevím co ještě. Jinak litoška byla nudná, řešil se ten starý známý Prométheus a jeho trest, a taky mi úča zadala referát o knize na příští týden. Shit. :-D

Matika se dala, a děják byl NECHUTNĚ nudný. Učitelka po nás chtěla nějakou samostatnou práci z nepřehledného atlasu, no, snažila jsem se, jak jsem mohla, ale stejně jsem to nestihla. Doufám, že si zítra nevzpomene že to chtěla od lidí z naší řady lavic vybrat O:-).

V biologii jsme se dozvěděli výsledky z písemky. No, já jenom skákala radostí, páč jsem z té, z které jsem si tipovala tak 3, dostala 1-. :-D... Ach... jak šprtovské :-D

No a v ajině se nic nedělo. Snad jen, že jsem se dozvěděla osobně od našeho "tíčra", že "trenslejtr of ingliš is very hárd vrk", a že se budu muset učit učit učit učit učit UČIT :-D. To mě potěšilo :-)

ZAV mi relativně šel(tedy až na můj záchvat smíchu :-D), a balet byl dokonalý. Teda... jak se to vezme. Začalo to mou obrovskou radostí, že jsem zjistila, jak se jmenuje ta nejbožejší písnička ze Step up 1(Show me the money), a radostí jsem švihla nohou tak vysoko... až jsem natáhla sval. Víte, jak KUREVSKY (s prominutím :-D) bolí NATÁHNUTÝ SVAL NA NOZE?! No, ale to nebylo všechno. Kámoška do mě strčila - a bum - a už jsem k tomu měla i naražené koleno. No a pak jsem při naší sestavě blbě šlápla a poranila si kotník. :-D

Ale jinak jsem se měla skvěle. VÝBORNĚ. Hehe ♥

*CaRoLiNe*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.