úterý 27. ledna 2009

Úterý, 27. ledna

(...ou yes!)

Hned po ránu se mi stala STRAŠLIVÁ věc:D. Jen co mi začal zvonit ten přiblbý mobil(nejnepříjemnějším zvoněním jaké můžete slyšet po ránu), a já se po něm instinktivně po tmě ohnala, jsem zjistila, že jeho obvyklé "místečko" je prázdné. Rozsvítila jsem(a mezitím pořád vyřvávala na plné kule ta příšerná vyzváněcí píseň (docela se divím, že to neprobudilo ani matinku ani bratra)). A mobil - nikde. Podívala jsem se na stůl, na postel... a furt nic :D(a hudba pořád hrála, až mi z toho bylo špatně), a pak mě napadlo mrknout se jako poslední "záchranu" do papírové tašky, co jsem dostala, když jsem byla na soustředění na ZAVu na Pod Skalce - a ejhle! Mobil si zvesela vibruje a hraje tam. Dostala jsem chuť ho pořádně praštit(nebo nakopnout, ale později jsem si uvědomila, že na to je příliš malý(mám "véčko")), tak jsem jen vypnula ten příšerný zvuk a mobilem vztekle praštila.
(To jen tak mimochodem, a teď k dnešku :D)
Občanka byla nudná jako obvykle. Tenhle předmět fakt musel vymyslet nějaký debil/nějaká blbka. A jak jsem se tak nudila(a byla naštvaná na třídní, že v úterý po ránu musíme dělat nějaký přiblblý úkoly), jsem napsala jako pamětihodnosti města ***** (:P :D) následovné:
- Pekárna
- Náměstí (2 kusy)
- Albert (2 kusy)
- Bill Bar
- Slivovice
:D ...teď jenom doufám, že si nebude vybírat sešity, tolik korektoru na překrytí celé stránky zase nemám :D...
V chéémii jsem byla TOTÁLNĚ mimo, jelikož má "ó ctěná spolusedící" Vikina je nemocná, a tak jsem nevěděla, co máme dělat(jsem tak trochu spala...). Navíc mi občas "přes" hlavu proletěla jakási mikina nebo tričko(spolužák našel čísi nebohý tělocvik a rozhodl se jej zneškodnit).
O přestávkách mi zase mí milí spolužáčci sundavali (přesněji řečeno stahovali) tričko. No, já jsem si zase jednou vzala sice mrtě pěkné, ale taky mrtě "nestabilní tričko", které odhaluje ehm.. ramínka, a tak celkově, a oni vymysleli, že když mi zatáhnou za oba rukávy zaráz, tak mi vyleze podprda... :D
No ajina byla ve znamení... problémů? Psali jsme písemku ze slovíček(budu mít tak 3 a horší O:))... zákeřnou. Říkal, že bude až doděláme učebnici... a ten tupínek jí dal už teď. KATANU NA ANGLIČTINÁŘÉÉÉÉÉ! :D
Čééjina se dala. Celou hoďku totiž zbytek naší "ó dokonalé třídy" přednášel básně". BTW: Já mám za tu svoju 1- :D(už zase šprtovské sklony? :D).
Matika... nudaa jak cip :D. Jakési pitomé příklady... OMG na co mi to bude... mě... jakožto budoucí překladatelce angličtiny a francouzštiny :D(jo ta fránina, mi asi fakt vyjde :) jsem mrtě happy:))
A v zemáku jsem dostala malou jedničku. Jéé :D A odešla jsem dřív, kvůli anglické soutěži v konverzaci. Ta dopadla PŘÍŠERNĚ. Jsem si říkala, jaké to bude jednoduché, jenomže poslech byl NECHUTNĚ krutý, a samotné konverzování bylo ještě horší. Zvlášť pro mě, když jsem si (jakožto právoplatná holka :D) vytáhla téma "Sports and games". Jsem si v tu chvíli nemohla vzpomenout na nic než na fotbal :D. A pak jsem sesmolila ještě plavání, lyžování a tenis. A víc už vůbeec :D.
Po škole jsem šla s bratrem nakupovat dárky pro mamku. Teda, JEHO dárky pro mamku. Na to, že mu bude patnáct je to neskutečné......... děcko. No a večer jsem šla společně s babi(se nesmějte, platila to :D) a se sestřenkou a s bratrem... a s tetou do kina na Kozí příběh :D. Hehe :D Šestiletá Kačka se bála od prvních pěti minut a furt se mě držela za ruku. A prý "Kalolínko oni jsou v pekle? A už jdou do pekla? A co se stalo tomu pánovi? Oni ho zabili?" :D. No prostě jsem se zasmála :D.
Ježiš, koukám, že jsem se zase rozepsala. Tak nic no :D Mějte see....
A ještě jedno by the way: ...zabouchla jsem se do písničky Save your kisses for me... ach :D jsem neskutečná...
Byeee... as soon as possible... nevim jestli to zítra stihnu, mám zase balet...
*CaRoLiNe*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.