čtvrtek 15. ledna 2009

Čudný Lybiec :-D

Chuť rozbít budík, oblékání a upravování se... usínání v češtině, usínání v matice, usínání v zemáku, usínání v chemii, usínání ve výtvarce. Prostě - nuda jak prase. Teda, kromě přestávek.

Musím říct, že pozorování (společně s Dajuš) Kláry a Radka(a náležité komentování), psaní si lístečků, sesmolování životopisů našich plyšových mazlíčků.. fakt nemá chybu :-D.

Doma se mi o zábavu postaral jakýsi Lybiec(jakože žije v Lybii). :-D Asi před týdnem si mě přidal do kontaktů na ICQ a dneska mi psal :-D. Jsem se řezala smíchy. Nejen, že neuměl anglicky a jeho věty tudíž nedávaly pořádně smysl, ale pořád chtěl ať mu pošlu fotku :-D. Že jsem prý "sweet and sexy girl" :-D. Aspoň někdo si mě všímá no :-D.

Hehe :-D

*CaRoLiNe*

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

tyhůe týpky na skypu nebo icq znám:-D:-Djeden se mi snažil namluvit že je čínan a přitom měl českou přezdívku:-Dno prostě no coment:-P

Anonymní řekl(a)...

Taky mi píšou.Bohužel neumí ani francouzsky ani japonsky,takže se nedomluvíme:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.