úterý 6. ledna 2009

Shrnutí :-D


...Příští týden píšeme písemku z matiky. Nemám ráda písemky. Jsou příliš kruté, příliš zelené a příliš debilní na to, aby pokaždé dopadly podle mých představ.

...Včera v baletu jsem se TOTÁLNĚ natáhla. No, ono to tak ale dopadá, když necvičíte skoro 20 dní a pak cvičíte úplně na plno... Já totiž cvičit jenom "na půl" nedovedu :-D. Nojo, jsem blázen. Nojo, já vím, že si můžu něco ještě vážněji natáhnout. Ale já prostě budu budu BUDU švihat i po 2 měsících(teď mám na mysli letní prázdniny) až k hlavě. Jako vždycky.

...Už po několikáté jsem šla spát příliš pozdě na to, abych ráno nemusela zakrývat kruhy pod očima korektorem a být naštvaná z napuchlého víčka.

...Štvou mě mé *** džíny. Mám sice troje, které jsou hezký, to jo, jenomže momentálně mám dvoje u babi, s tím, že jedny jsou moc sešlapané a druhé nevím co, a třetí mi jsou tak velké, že bych se do nich vešla dvakrát.

...A vadí mi moje "kamarádky".

Zabít, roztrhat, uškrtit, otrávit, rozčtvrtit, pověsit, prostřelit, probodnout, usušit, zapálit, rozkopat, urvat, zfackovat, umlátit, zmrazit, vyhodit, zrušit, zahodit, recyklovat!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

taky nesnášám písemky:(:(jsu vždycky nervozní:(a abych pravdu řekla taky mě ted štvou moje ,,kámošky"

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.