čtvrtek 22. ledna 2009

Myslíte, že se dá spářit koza s delfínem..?

Mám kašel. A rýmu. A celkově jsem taká... nachlazená.
Z nudy ode dneška nosím do školy kromě Božky ještě jednoho "maskota" - růžovýho delfína z Bravo Girl!. Pojmenovala jsem ho Hynek :D. Už se mu sice urvalo jedno oko... ale což :D
A Mám radost. Zítra nemusím vstávat na programování webovek. Ptže není. Takže se v klidu vyspím. Ach :) A stihnu si vyžehlit vlasy. :)
A vyučování bylo dneska nudné. Jako vždycky. Bože, gympl je vážně příšerná budova.
Nevím co mám psát, stejně se dneska nic neobvyklého nedělo. Tak se mějte. Mimochodem, příští týden už snad ty články budou zase o něčem. Tento týden jsem na ně totiž vůbec neměla čas.
*CaRoLiNe*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.