pátek 16. ledna 2009

Zase melancholické sklony...? :-D

Vím, že už jsem psala, že ten čas letí rychle... jenomže on letí ještě rychleji :-D. Je to jako včera, co jsem psala článek minulý pátek.

Přemýšlela jsem, proč do těch programování webovek vlastně chodím, když stejně NIC neumím :-D. Jakože bratr, který tam chodí taky, už umí perfektní stránku udělat, a já i zapomínám zavírat "<divy>" :-D. Na žádné dobré vysvětlení jsem nepřišla. Možná se mi prostě jenom líbí škola, když je zhasnutá, všude je ticho stolní fotbálek je volný.

Jinak tu písemku z matiky jsem pokazila. TOTÁLNĚ. I přes to, že byla šíííleně jednoduchá. Zbytek předmětů byl ale docela v poho. Teda, moc toho nebylo - asi jenom půlka IVTček, protože jsem vypovídala jako "nezávislý svěděk" u učitelky ohledně včerejšího menšího incidentu před chemií. Náš milovaný Ríša totiž vrazil Vikině pěstí... až jí tekla krev a dneska to měla oteklé no. :-/. Pak samozřejmě ájina, divný tělocvik - kde jsme zase dělali tu trapnou rozcvičku, ze které je úča tak nadšená -, biologie - kde se celou hodinu řešily třídnické věci a nudná fyzika.

A vůbec jsem dneska nemohla cvičit v baletu. Nejen, že bylo přetopeno(ostatně jako obvykle), ale byla jsem i strašně zdechlá. Později jsem zjistila, že na tom byly všechny spolutrpitelky stejně.

Takže asi tak.

*CaRoLiNe*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.