pátek 23. ledna 2009

Víte, že má bobr placatý ocas? Já už jo.

:D Dnešek byl strašně funny. :D Nejvíííc angličitna, ale k tomu až později :)

Ráno jsem si po dlouhé době docela pracně vyžehlila mé nezkrotné stále se vlnící vlasy(později jsem zjistila že jakási rovnost vydržela asi půl hodiny...!), webovky nebyly, a první hodinu nám přednášel spolužák o jakýsich úrocích v bankách. Nuda, ale neučili jsme se :)

V IVTčkách byl pro změnu skvělý náš učitel, kterého jinak moc nemusím. Dělali jsme srandičky a nikdo se ani moc nenudil.

Ale ajina... :D... náš učitel byl dneska jako doprovod na nějaké akci, a tak nestihl začátek hodiny. My jsme to samo nikomu neřekli(i přes to, že jsme byli sami 20 minut :D), a dělali kravinky. Teda, hlavně JÁ. Jak jinak :D. Vzala jsem čtyři plyšáčky(Božku, Hynka a Klářiného Huberta a jakousi myš) a položila jsem je na lavici uprostřed učebny, kde jsem je do sebe zaklínila tak, že to vypadalo... že to spolu... :D.

Ale to nebylo všechno. Později jsem pod ně přidala ještě pár propisek, pár dalších plyšáčků od spolužáků, spousta korektorů v tubě a asi 3 normální korektory. Jakmile jsem začala skládat i mobily do řady, vtrhl dovnitř učitel :D. Celá třída byla vychlamaná, ale mě do smíchu teda moc nebylo, když jsem se zuřivě snažila pozhazovat všechny "artefakty" tak, aby nebylo poznat, co jsme s nebohými plyšáky a korektory dělali:D. Učitel se na mě samozřejmě divně díval i potom, co jsem mu anglicky vysvětlila, že jsme "made a train". :D

Tělocvik se docela dal, ani to nebyla velká nuda. V biologii jsme řešili náš budoucí druhý jazyk. Já se samozřejmě napíšu na francouzštinu, a dokonce to vypadá, že mi to vyjde. Prý je to těžký jazyk, ale co. Přihlásilo se asi 13 lidí, a dalších 14 chělo španělštinu(pár lidí chybělo, jinak nás je ve třídě 31).

Později jsme si začali povídat o BOBROVI EVROPSKÉM a celá třída(hlavně teda já :D) byla vychlamaná. A když učitelka diktovala zápis, tak pronesla větu, která neměla chybu. "Puberťačky(*a významně se na mě podívala, protože toto platilo jen pro mě :D)si tuhle větu nenapíšou: Bobr má placatý ocas, kterým kormidluje". :D Spolužáci se na mě samozřejmě zase otočili :D.

Fyzika se dala. V ZAVu jsem měla docela dobrý postup a balet byl fajn. Potom jsme šli ještě na bowling s babi, dědou, sestřenkami a tetou, páč má dědula dneska svátek. Docela se to dalo, nejlepší byl samozřejmě můj banánový(!!) milk shake a horká čokoláda s příchutí třešně. A bylo krásné se cpát a vědět, že jsem to dneska už vycvičila.

Po bowlingu jsme byli ještě u babi, ale to už psát nebudu, stejně už je tenhle článek poměrně dlouhý :D. Na mě. :D

*CaRoLiNe*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.