úterý 20. ledna 2009

Pubertální? Husoidní? Crazy...?

Poslední dny jsou strašně stejné. Hlavně teda v té chlupaté škole:

Před první hodinou celá třída hromadně opisuje úkoly od šprtů, první hodinu většinou všichni spí, druhou taktéž, třetí se už probouzí, čtvrtou kreslí po lavici nudou, pátou se snaží trošku vnímat, šestou už jsou nedočkaví na oběd, který stejně zhltnou za dvě minuty a pak tradá domů.

O přestávkách se zase třída rozděluje tak na 5 skupinek lidí, kteří něco dělaj' společně. Já s podobně trhlou Dájou píšem po tabuli nápisy typu: "Saša rodí nakřivo. Karotka prdí nepravidelně. Míša smrká hlasitě.", nebo tam prostě jenom píšeme vymyšlená jména: Pepa Ďáblík, Frantík Utěšitel(můj oblíbený :D), nebo třeba Radek Chrobák.

(Dájo, ty kanče! :D)

Pak je tady skupinka kreténů, kteří buď jdou hrát fotbálek, nebo provokujou holky, nebo spí na lavicích, nebo lítaj' do shopu blízko školy, nebo se usmívají jako debilci.

Následuje skupinka holek, které společně s našema hrdličkama sedí na dvou lavicích a tlachají o nesmyslech.

A pak to jsou šprti. Ti se učí, píšou úkoly, aby je měl zbytek třídy od koho opisovat, nebo se tváří hrozně důležitě.

Jen tak mimochodem, dneska jsme měli fakt... úchylou biologii. Začalo to referátem a hláškou: "Před současnými piráty se můžete bránit také například lubrikační pěnou." :D Celá třída byla mrtvá. Ale to ještě nebylo všechno. Zrovna jsme probírali jakési hlodavce: "No, takže veverka má velký ocas asi stejně dlouhý jako celé tělo, a kormidluje jím ve skoku." :D To jsem byla mrtvá hlavně já. Jak učitelka slyšela můj smích, začala něco jako: "Je zvláštní, že spousta lidí takovou větu přejde mlčením, a někteří puberťáci se smějou při každé kravině."(načež jsem se já začala strašně smát)"Nechci ukazovat, koho mám na mysli..." :D Po téhle větě se na mě otočili tři největší blbečci, kteří samozřejmě věděli, že učitelka myslí hlavně mě. No, takže celá třída měla výtlem až do konce hodiny :D. Sorry, paní, profesorko, já nemůžu za svou HUSOIDNOST.

A abych nezapomněla, za chvíli jdu hrát bridž s dědečkama. No fakt. :D. Dneska totiž hrajem' tak zvaně "v klubu" s těma staroušama, co to opravu umějí hrát. To bude vážně "legrace".

A ještě něco :D. Z češtiny mi učitelka dá jedničku. Muhehe :). Čekala jsem dvojku :).

*CaRoLiNe*

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Miluju přídavný jména vytvořený příponou -idní:D
Mimochodem u nás to vypadá dost podobně.

Kluci se sejdou v zadu u lavice třídního "kinga" a opěvují jeho ostrovtip a genialitu, jednap arta holek jde na chodbu si drsně pokecat se staršíma spolužákama ze školy a pár nás tam zůstává hrát piškvorky:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.