čtvrtek 29. ledna 2009

Čtvrtek, 29. ledna. Aneb jaké to je, když se sejde parta puberťáků.


Ve škole byla TOTÁLNÍ nuda. První hodinu jsme se dívali na jakési starší díly Simpsonů, to jsem se dívala. Další hodinu se rozdávalo vysvědčení.

Překvapivě nikdo nedonesl učitelce ani kytku :D. Však ona to přežije:D. Velice mě překvapilo, že dva lidi měli samé jedničky. Fuj, šprti, chlupatí, smradlaví :D. A překvapivě to nebyli ti, od kterých opisuju úkoly.

No každopádně já mám dvě dvójky. Ze zemáku a fyziky. A neříkejte mi že jsem šprt, vycházelo mi jich asi 6 :D.

Vyučování skončilo brzo a já neměla co dělat, tak jsem se rozhodla, že půjdu společně s Dajuš a Klaruš do města. Ale Klaruš sebou samozřejmě musela vzít svého "úžasného" Ráďu.

Ve městě byla prča. Šli jsme do takového pofidérního shopu, kde jsem nakupovala jisté spoďáry XXXXL pro kluky ze třídy. Nemohla jsem odolat a musela jet výtahem(i když to bylo jedno patro), jelikož se tam cpal i náš páreček a navíc tam byl nápis "ZÁKAZ KOUŘENÍ" :D.

...Zjistili jsme, že mikina, kterou má Dája je i pro 2 leté děti a když jsem se začala nezadržitelně smát těm XXXXL spoďárám, tak mi prodavačka oznámila, že se nemám smát, třeba je za pár let taky budu nosit :D. LOL :D. Klára obhlížela podprdy a uznala, že ta x-barevná vypadá fakt jako do bordelu. Našla jsem takové fakt "sexy" tanga skládající se ze dvou provázků(za pár kaček :D), překvapivě je Klaruš nechtěla :D. Ale vysmátí byli všeci dost.

Venku Klaruš pořád říkala že jí něco prasklo (nerozuměla jsem co), a nejen Dája padala smíchy když jsem se jí zeptala "Cože? Že ti praskla voda?" :D. Radek si zase venku zkoušel, jak "chodí" pasáci(rači nebudu popisovat :D).

A když se Radek s Klaruš cumlali u takové té informační (a "mluvící" cedule), nevydržela jsem to a namačkala tam jakýsi kód. "HŘBITOV. HŘBITOV. HŘBITOV.", to vyřvávalo až se ti dva málem kousli smíchy:D.

No prostě švandy kopec :D. Ani nelituju, že jsem nešla k babi :D.

*CaRoLiNe*

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Si šprt:D
Já měla dvě... čtyřky.Zatracená fyzika a matika.Nicméně sem zjistila, že to není tak hrozný, když můžu i na počítač:D

Anonymní řekl(a)...

super ;)

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.