středa 14. ledna 2009

Nudný dějepis, divný sloh a chlupatý tělocvik.

To už je VÁŽNĚ konec středy...?! Né, že by mi vadilo, že za chvíli bude víkend... ale ten čas tak strašně rychle plyne...

K dnešku - dějepis - byla jsem zkoušená. Naštěstí učitelka mi napsala jedničku už předem, a až pozdě zjistila, že nic nevím :-D.
-sloh- zjistila jsem svou známku z velké slohovky. Je to jednička :-D.
-tělák- odmítla jsem dělat přiblblou rozcvičku od holek z aerobiku, a učitelce jsem oznámila že se TÍMHLE ZKRACOVÁNÍM SVALŮ opravdu nerozcvičím. Zvlášť já. Divně se pak na mě dívala... ale což.
-biola- aneb nudná zdravá výživa. Řešil se stres, kterého máme teď všichni v období velkého zkoušení, myslím, až nad hlavu.
-ajina- tíčr měl opravené velké písemky - Grammar checky. Mám 2. Ale jsem šťastná jak blecha. Jedničku totiž měla jenom jedna holka, která se nějak spešl učí či co.
-fyzika- nudila jsem se. Katastrofálně. Ale tak což.
-oběd- přejedla jsem se rýžových knedlíčků. Mňam, mňam, blé. :-D
-ZAV- mám krásný postup. A to jest -9 :-D.
-balet- jsem vyřízená. TOTÁLNĚ. Fuj :-D.
-ostatní- Richard je kretén. Fakt. A Radek má ženské rysy a je to vážně... "tupínek". A "Strýček Míša Fiu" je debil.

*CaRoLiNe*
♥ ♥ ♥
BTW: Přecházím na české názvy článků. Aspoň pro dnešek.

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.