úterý 13. ledna 2009

In love EXTREME :-D

06:30 - s vypětím veškerých sil vstávám z postele
07:30 - jdu společně s bratrem a jeho spolužákem do "šopu". "Sestro, chci 4 koblihy!"
08:30 - snažím se neusnout v občance
09:30 - modlím se, aby mě učitelka nevyzkoušela z chemie
10:30 - užívám si hodinu angličtiny, následně v rychlosti píšu úkol do češtiny
11:30 - prosím zvonek ať zvoní v nudné mluvnici
12:30 - mlátím houbou o hlavu Richardovi, následně ho kopu. A co. Neměl mě vytáčet tím, že po mně tu houbu hodil :-D
13:30 - spokojeně papkám "Sojovou čínskou směs a římské placičky". Mňam :-D. Jo, mám přeházené chuťové buňky :-)
14:30 - snažím se přemýšlet v Bridži
15:30 - jsem domááá :-)

Á dneska jsem extrééémně in love :-D :-D

*CaRoLiNe* *so in love girl

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.