středa 7. ledna 2009

Just because I eat MEAT and you eat PLANTS doesn't mean we can't be friends.

Po včerejším návalu nádherných přívlastků mám v hlavě trochu vymazáno. Původně jsem chtěla několika peprnými přídavnými jmény popsat školu, jenomže na to jsem už příliš příliš PŘÍLIŠ unavená po baletu, hodinovém čtení a učením se zeměpis. Snad zítra. :-)

Takže - stručně co se dnes dělo:
- Je u nás horda sněhu/je to krásné/.
- Bolí mě nohy.
- Dneska jsem si nemusela zakrývat kruhy pod očima korektorem.
- Nejlepší přátelé jsou plyšáci. A pak taky úžasná Hani se Sášou :-D.
- Plakát s MCR jsem si odlepila ze stolu potom, co se mi skoro celý roztrhal. Mrzí mě to.
- Udělala jsem dobrý skutek a naskenovala spolužačce sešity. Jen si nejsem jistá jestli si za 5 minut vzpomenu jí to poslat.
- Můj deodorant je na dvě věci.
- Odlupuje se mi černý lak z nehtů na nohou.
- Na xichtě mám momentálně asi 3 beďary.
- Puberta je super.
- Dneska jsem nebyla moc drzá.
- Saša rodí.
- Mám suché a rozpraskané ruce a rty.
- Koupila jsem si bílou čokoládu. Ještě tu přestávku zmizela, pomohly mi ovšem spolužačky.
- A jsem in love. Ale to už, ostatně víte :-D

Caroline*

BTW: Ten úžasný "avatar" je od Blázna na vodítku.

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.