sobota 24. ledna 2009

Paráda...

Vstala jsem. Zjistila jsem, že nejde elektřina. Na xichtu jsem měla dva HRŮZOSTRAŠNĚ veliké fleky. Nedaly se zakrýt korektorem.

Jela jsem k babičce. Byly tam sestřenice. Šikanovaly mě. Au. Fuj. Hnus. Jedla jsem oběd. Poslouchala t-music chard. Pila čaj proti kašli.

Byla jsem dovezena domů tetou. Zjistila jsem, že už jde elektřina. Hodila jsem rohlíky na pult v kuchyni. Zapnula jsem Zoo Tycoon 2 a hrála asi 3 hodiny. :D Příšerná hra. :D

Četla jsem si. Asi hodinu jsem vytvářela dárek pro matinku na její narozeniny. Ještě to není hotové.

Nechce se mi učit se znovu básničku. Nechce se mi učit se referát do zemáku, který budu mít asi za týden. Nechce se mi učit se ajinu, ze které budeme psát.

Na xchatu mi napsal další fuj kluk :D. Prý jsem pěkná. Paráda. On ale ne. Paráda.

Jdu se dívat na Camp Rock. Mějte se....

*CaRoLiNe*

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Na xchatu se mi osvědčilo jedno.
Pokud si chceš psát s někým,kdo není "fůj" nedávej si tam fotku:D

Anonymní řekl(a)...

Tak alespoň vím,že v tom nejedu sama:-D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.