neděle 11. ledna 2009

I AM crazy girl

Prvá druhá třetí čtvrtááá...
víkend zase rychle prchááá...

Ale teď vážně. Za tenhle víkend se toho docela dost stalo...

-Bratrovy vánoční žárovičky se přiškvařily k plouvoučce. Tatík zuří.
-Už umím asi půlku mojí přiblbé básničky od Seiferta.
-Vyluxovala a uklidila jsem si pokoj.
-Přidala jsem nové fotky na svůj ó ctěný xchat.
-Skoro jsem dočetla další knížku - Akta Usoužené Puberťačky. Boží kniha :-)
-Bratr se pohádal s mamčou.
-Celý víkend jsem se snažila být milá :-D.
-Ještě víc než "mrtě" jsem si zamilovala tu písničku Poison Kiss a taky Stay Beautiful od The Last Goodnight. Přemýšlím, že tady místo Pictures of You dám z immemu ten Poison Kiss.
-Udělala jsem úkol do angličtiny.
-Hodlám se naučit asi po 3 měsících slovíčka.
-U nosu mám STRAŠLIVÝ "jebák"(beďar). Teda už jsem si ho v průběhu týdne několikrát vymačkávala, jenomže teď po asi 4. vymáčknutí to vypadá ještě hůř neř předtím. Doufám že to zítra bude alespoň lepší.
-Nechce se mi hrát na flétnu. Ale což, jdu se k tomu donutit.

Byee... užijte si zbytek víkendu. Vaše

*CaRoLiNe*

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Líbí se mi ta změna:D
Na flétnu hraju taky,ale dneska sem se probrala s tam línou náladu,že jsem se nedokopala ani k tomu,abych se šla nasnídat a naobědvat.Občas bych nejradši ležela a ležela bez čehokoli celej den:)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj CaRoLiNe, to jsem já KeiSsí..:D Máš to tu hezký..

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.