pátek 9. ledna 2009

I don't care how comfortable Crocs are: You look like a DUMBASS!

Mám za sebou fakt... divokou noc. Sama netuším, co jsem to pořádně vyváděla, pamatuju si ovšem, že jsem se vzbudila:
v 01:23 - a mrkla jsem na hodinky, napila se a zase zalehla,
v 02:20 - a udělala to samé co před hodinou,
v 03:33 - a nechápu, co mě to popadlo, ale prostě mi přišlo, že už je ráno, tak jsem se začala normálně oblékat, čistit si zuby... Když mi pak docvaklo, že jsou tři ráno, zalehla jsem už v normálním tričku do postele a vyspávala si ještě skoro 3 hodiny :-D.

A musím říct, že je vážně zvláštní být ve škole, když se počet studentů dá spočítat na prstech a když ještě není ani rožnuto. Já gympl znám jako strašlivě rušnou a uspěchanou budovu, proto v pátky ráno mívám vždycky tak trochu melancholické sklony.

Je super, že už dalších 5 dní (skoro) za námi, nemyslíte? Jako tenhle týden zase tak rychle utekl... až je to neuvěřitelné. A pro pobavení, napadl mě další "originální" způsob psaní článků... malá ukázka:

14:30 - vycházím společně se Sáškou ze školy
15:30 - pilně cvičím v baletu
15:52 - utíkám do šatny a bleskově se převlékám
15:55 - vybíhám již oblečená na autobus
16:10 - medituji v autobuse

:-D Mějte se(x)... vaše

Caroline:-*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.