pondělí 19. ledna 2009

Šprtovské sklony...? :-D

Už vím, čemu se říká, když se vám opravdu DAŘÍ VE ŠKOLE!

Čtvrtku hudebky jsem kecala s učitelama, kteří se nějak staraj' o šikanu či co. :-D Řešili se samozřejmě naši milovaní spolužáci. Celkově tam bylo asi 5 lidí (včetně mě) a nesměli jsme nikomu nic říct, ale stejně to už ví celá třída. Ale což :-D

V litošce jsem měla ten referát. Mám pocit, že mám jedničku. :-D. Ona totiž neříkala známku, ale jenom "no tak dobře", takže řekla bych, že to jednička bude. :-D

Máťa byla ve znamení obrovské radosti. Z písemky kterou jsem "tak pohnojila", mám 1! Ach, připadám si jako INTELIGENTNÍ člověk. :-) Na vysvědčení budu mít z máti taky za 1. Trochu rozdíl oproti tomu, že jsem loni měla 3 :-D.

Dějepis jsem celý prosmála, až mě učitelka musela přesazovat. Měla jsem totiž svojí crazy náladu, no... (Nejlepší bylo, když naše dvě nové školní hrdličky společně odešli "nenápadně" pryč :-D a my stopovali jak dlouho tam byli. :-D(celkově to bylo něco přes 5 minut))

Místo bioly jsme měli druhou matiku... to jsem se nudila no. Ale v ajině jsem byla zkoušená, a i když jsem se neučila, tak jsem dostala za 1 - a tudíž mám i jedničku na vysvědčení. Připadám si jako ŠPRT :-D.

Čest a sílu....

*CaRoLiNe*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.