pátek 2. ledna 2009

Only two days

Už za chvíli začne škola. Už jenom dva dny prázdnin. Pouze ubohý víkend.

A nastane opět půl roku strašného stresu před písemkami, psaní taháků, šprtání slovíček, opisování úkolů, předbíhání v nekonečných řadách na oběd, běhání na autobus...

Strouhání pastelek v hodinách, tiché prosby při zkoušení, ironické úsměvy, kreslení srdíček na lavice ve všech učebnách...

Žvýkání žvýkaček před zuřícími učitely, sesmolování laborek, provádění pokusů, skákání do písku, psaní poznámek do studijňáků(*na gymplu jsou studijní průkazy místo žákovských knížek :-))...

Šťourání se ve studených bramborách, mačkanice v šatnách, smích před napíchnutým banánem na věšáku, smání se u Klárčiny lavice, nesmyslné konverzace s maturanty...

Hádání se s učiteli, vystřihování srdíček v hodinách, vtipné poznámky v angličtině, strašlivý záchvat smíchu při pohledu na jakoukoli kliku od dveří...

Hlášky na WC typu: "Jéééé, bublinky!", mazání pusy pomádou na rty v english lessons, nenápadné čtení vzkazů od spolužáků pod lavicí.

To všechno mě čeká ve škole. Litujte mě :-D

Caroline:-*

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jéé,bublinky!
Tak to mě rozsekalo:D:D
U nás to probíhá poměrně stejně(Ha!Další gymplán!:)) akorát se tolik nestresuju tím zkoušením a písemkama,protože i když se neučím,tak v klidu procházím s trojkama, občas i lpe.Zvlášť poslední dobou sem měla skvělý známky přesto že sem se neučila ani maličko:)Vlastně už se docela těším na provokování učitelů.Snad sem nevyšla ze cviku:D

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.