neděle 4. ledna 2009

Hnědé opičky sedí na větvi.

Sníh je neuvěřitelně krásný. Sněžilo, sněží a ještě dlouho by u nás sněžit mělo. Mělo by napadnout 60 cm sněhu, takže je docela šance, že zítra nestihnu první hodinu :-D

...Lyžování je bezva sport. Já se přitom vždycky úplně vyřádím. Jako dneska :-). To jsem si jezdila sama, páč tatík učil lyžovat mou (oranžovou) již mnohokrát zmiňovanou sestřenici Kačku(6).

Plavání je bezva oddych. Zvlášť na rožnovském bazéně. Společně se Sašou :-).(Prodrbaly jsme za tu hodinu všechno možné :-D).

A škola... ta smrdí. Teď si zajdu umýt hlavu, a pak hurá dopsat velkou slohovku. Teda, spíš přepsat do sešitu. A ještě se chci podívat na biologii. A angličtinu. A hudebku. No, mám co dělat :-D

Carol

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.