neděle 18. ledna 2009

Táájrd

Jsem DOOPRAVDY unavená. Asi to bude tím, že jsem spala jen do 8... nebo spíš to bude tím, že jsem chvilu po vstávání šla lyžovat. Sníh byl boží, to jo... jenomže jsem "MRTĚ" tired.

A to se mám ještě učit. Ten ošklivý chlupatý zabedněný smradlavý hloupý debilní přihlouplý oranžový plesnivý referát o knize, pak ještě hudebku, měla bych mrknout na ájinu.

A k tomu všemu mě ještě bolí v krku. Fuj. Blé. No potěš. A trochu bych si měla uklidit pokoj.

No nic, jdu si uvařit čaj, dát nějaký bonbóny na ten krk a jdu se učit referát. Mějte se... líp než já.

BTW: Vůbec bych se nedivila kdybych na ajině usnula. Ta je aspoň měkká. Jako ten sešit. Když jsem nedávno usnula na učebnici dějepisu, tvář mě bolela ještě půl hodiny po tom.

*CaRoLiNe*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.