středa 28. ledna 2009

Středa, 28. ledna

Z písemky z ájiny jsem dostala čtveru. Ou :D. Matinka nebude mít radost. :D O:). Jinak žádné další známky dneska nebyly, byla nuda. Teda až na biolu a větu: "Když má koza infekci na jednom vemeni, tak se říká, že děla na tři péra." :D

Po škole a totálně únavném baletu mě ještě více dodělaly mé milé sestřenice, které přišly společně s tetou, babi a dědou popřát matince k jejím narozkám. Jelikož přišly, když jsem ještě nebyla doma, tak jim taťouš vytáhl barbíny. Neubránila jsem se zoufalému zapištění když jsem vešla do pokoje a viděla tu spoušť.

Ale uklízela jsem to jen půl hodiny, takže v poho. Docela. Aspoň že donesly... ehm... jídlo :D. Tolik jídla doma nemáme ani na Vánoce :D.

Ježiš to je hodin :D. Jdu vypnout comp, nevim čím to je ale už teď se mi klíží oči. Ach jo, budu muset omezit balet. Byeee... a držte mi zítra palce... ať přežiju nudné třídnické hodiny a vysvědčení. Ale jak jsem říkala, poslední dobou (kromě dneška, ovšem) jsem měla velice šprtovské sklony, takže to tak hrozné zase nebude. Doufám:)

By the way: moje únava překračuje mez normy. Jsem totiž tak totálně utahaná, že už nejsem ani schopná zmáčknout ten blbý CAPS a napsat to totálně velkým. Ou... :D

*CaRoLiNe*

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.