pátek 30. ledna 2009

Pátek, 30. ledna

Na to, že je volno, jsem se probudila nechutně brzy. Přesněji řečeno už o půl 9. Chvíli jsem si četla, a pak zapnula počítač. Jak jinak :D

Nudila jsem se, a dělala kravinky. Kolem 3. jsem si vzpomněla, že taťka chtěl, ať udělám česnečku než se vrátí z práce(měl se vrátit kolem 3.). Rychlostí blesku jsem teda vyrazila do kuchyně a začala to připravovat.

Brambory i cibulku jsem měla hotové snad za 10 minut(můj rekord :D), jenomže to už přišel tatík. Zjistila jsem, že by se to stejně nestihlo dovařit, protože od 4 je drahý proud.

Tak taťka vytáh 3 zmražené pizzy a že si je i s bratrem uděláme. Celkově každý snědl 1 pizzu. Mňam :D.

Jinak momentálně se nudím :D. Takže jdu asi vypnout tuhle krabici plnou drátků a třeba si číst. Mějte se...

*CaRoLiNe*

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Pizza je ideální:) Dneska sem taky jednu měla,ale přezrala sem se jako prasátko:)

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.