sobota 17. ledna 2009

Katanu na češtinářku! :-D

Miluju to víkendové vyspávání do kolika chci. Teda, dneska to až zas tak dlouhé nebylo, ale i tak... pořád lepší vstávat v 10, než v 6 :-D.

Nechce se mi učit se ten chlupatý referát do češtiny - o knize. Sice mám knížek přečtených "mrtě", jenomže... naučit se něco nazpaměť... to se mi FAKT nechce.

A dneska jsem vařila já :-D. Dopadlo to zajímavě. U špaget příliš mnoho soli(musela jsem to dlouho proplachovat) a ještě jich bylo málo :-D. A jak jsem se tam mazala s máslem a snažila se ho rozpustit tak měl brácha co dělat aby se nerozesmál. :-D.

Asi si pustím nějaký film. Teda, až se naučím aspoň KOUSEK toho referátu. Protože je to už na pondělí.

Vaše jemně znuděná
*CaRoLiNe*

BTW: Katanu na češtinářku! :-D

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.