pondělí 1. prosince 2008

Je to jasné. Za všechno může Chuck Norris.

Moje vlasy si rády hrají na Chucka Norrise, když se je pokouším rozčesat.
Moje učitelky si rády hrají na Chucka Norrise, když mě zkouší.
Moje kámošky si hrají na Chucka Norrise když tvrdí, že jsem perverzní.
Moje ryba si ráda hraje na Chucka Norrise, když jsou v ní kosti.
Můj angličtinář si rád hraje na Chucka Norrise, když nám vyhrožuje hláškou "Do you like your fingers?", když někdo kreslí po lavici.
Můj tatínek si rád hraje na Chucka Norrise, když nekoupí banány i když jsou v akci.
Moje kámoška Klára si ráda hraje na Chucka Norrise, když mi posílá fotku kohosi aktuálního a tvrdí, jak je krásný.
Moje učebnice dějepisu si ráda hraje na Chucka Norrise, když tvrdí, že Spytihněv není "Spýťa".
Můj lenoch si rád hraje na Chucka Norrise, když zjistím, že už není žádné místo, které bych mohla pokreslit srdíčky.
Můj bratr si rád hraje na Chucka Norrise, když tvrdí, že mě v poho přepere.
Můj oblíbený Titanic si rád hraje na Chucka Norrise, když se potápí.

Zkrátka a dobře, ZA VŠECHNO MŮŽE CHUCK NORRIS! :-D :-D Nevšímejte si mě :-D Mě hrabe :-D

Žádné komentáře:

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.