pondělí 22. prosince 2008

La muerte

Sedím v pokoji, přede mnou se válí papírový kapesníček a otevřená kniha Andělé noci, z počítače mi hraje Iva Frühlingová - Litvínov a popíjím minerálku. Mám relativně dobrou náladu. Ale -

Podívám se z okna, a vidím jistě roztávající zbytky toho krásného chmýří/sněhu/, padající kapky deště a pomalu ale jistě stmívající se oblohu.

Těším se na Vánoce, na svůj budoucí černý lak na nehty a bundičku z New Yorkeru. Mám chuť si přečíst nějakou zajímavou knížku, ale všechny už mám přečtené... Už jsem vyluxovala a uklízet prakticky taky nemám co, a tak se docela nudím.

Službu v kuchyni nemám, špagety už jsou dávno snězené a Diablo už mě hrát nebaví. Takže se vlastně nudím. Teda, skoro. Nejspíš teď půjdu dopéct cukroví/včera jsme dodělali rohlíčky :-)/...a vypnu tuhle krabici plnou drátků. Stejně je to na nic.

Carol*so bored and tired girl

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Vím,jak se cítíš.Já si tu svojí nudu kompenzuju tady na netu.Mám rozděláno milion veškerejch projektů a stejně se děsně nudim a nemám co dělat.I to cukroví už je napečený...

Anonymní řekl(a)...

Né abys mi snědla bramborákovej salátxDD

ME

Moje fotka
Jsem (mírně) ujetá puberťačka se sklony k drzosti a lenosti :-). Ujíždím na mléčný čokoládě a písničce Poison Kiss.